Jom-jom kita Main Klik..I Nang U..U Nang Me ok

Mari kita Tolong-Menolong dengan Klik Nuff

Monday, December 21, 2009

MataKu Terbeliak..Huhu..

Ponnnn...Jom terbang naik Mas..Sambil makan Kraft..
Itula kata yang memberi rezeki kepada kita termasuk cikgu..

Ari ni earning masuk.. Ni pun geng2 Blogger yang bagitau..Apa lagi..Cikgu online terus la..Huhu.. Ngadap laptop yang dah uzur menunggu masa nak meletup jer.. Buka jer website Nuff ...mak aihhhhh..terbuka mata..earning naik lagi..Dapat rezeki lagi nampaknya..
Nak tengok..meh cikgu tunjukkan eg..Sebab tu la kita kena tolong menolong..Betul tak..Cikgu kata loading sampai habis..Baru earning jalan..Betul tak?Hehe..



Di pendekkan cerita..ni la earning cikgu pada 21 Dec 2009

Ni plak..Statistik minggu ni punya..tak ramai mana sangat pun..

Walauapapun..kita tetap akan sentiasa tolong menolong...naikkan semangat untuk sentiasa terus berusaha..Saper Setuju?

10 comments:

Erry said...

cmne nk tnggal jejak??
x de shoubox pon kat cni

Akimbo said...

saya setuju!!
saya da letak iklan tu lame da,tapi tak mencapai target lagi..huhu..

ni yang semangat ni lepas tengok earning cikgu..mari jalankan misi!!

Erry said...

tol x de.. da brape kali dah tngk.. kalo kat sidebar tu itam ksong je

Erry said...

yeke.. x pe nn sy try tnk lain ek cikgu.. jgn lupa lawat blog sy slalu

Jantan Terhangat said...

gile vavi..50 hingit tu..adeh..banyak nye

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

pergh , dasat cikgu.. salute..

LUKISAN PENA said...

bior betol, nak jadi cm tu jgk..bleh ker?

misz_nierah said...

terer la cikgu. sy slalu 100 lebeh org dtg je. memule mmg cm tu ek? ke cne? adui,sy bdk bru lg dlm nuff ni. isk2

dinsblog said...

kalau boleh biarlah org klik secara tidak dipaksa...

si hitam manis said...

banyak tu...aku x pernah sampai 100 sehari =/