Jom-jom kita Main Klik..I Nang U..U Nang Me ok

Mari kita Tolong-Menolong dengan Klik Nuff

Tuesday, December 7, 2010

Rezeki Awal Muharram


Alhamdulillah..Rezeki Awal Muharram untuk cikgu..Terima kasih kepada Nuffnang Sdn.Bhd kerana telah menunaikan permintaan cikgu untuk menebus wang NUFF..Tq juga kepada rakan seperjuangan...Hehe..


Cikgu sebenarnya terkejut..Tak sangka dapat jugak Cek ni..Hehe..Cikgu dari kuantan...Pergi melawat umah makcik..Tup2 balik umah kat Bentong tadi tgk ada Cek atas meja..Ingatkan cek apa..Cek Nuff rupanya..Syukur..dapatlah menambahkan sedikit perbelanjaan untuk bulan ni..

Nak belanja saper lagi kan..Cikgu ni hidup single..Jadi belanja untuk diri sendiri la..Ha...Ader saper2 nak jadi Wife cikgu..Hehe.

Terketar (bervibrate) pegang cek ni..hehe

Walaupun tak banyak boleh la untuk menampung perbelanjaan bulan ni..

Inilah bukti NUFF..anda percaya??


9 comments:

IxoR@ said...

alhamdulillah...

sis pun dpt chq tadi...

byk eh amount awk.. brape lama kumpul ? mari menabung kembali...

;D

j-QAF SK SULAIMAN said...

Yeppp...mari kita menabung..tak lama mana...cuma tak berapa aktif jer..hehe..

~Kak AZZ~ said...

Wahh... Jeles ni... Banyaknya dpt income dr Nuffnang...

Akak dpt ciput je... 50henggetpun tak lepas lg ni.. huhuhu...

Tak takut ke letak alamat penuh kat blog.. Mana la tau kalau2 ada lak 'peminat' lain yang skodeng blog ni... Hati2 ya cikgu..

p/s: Boleh la pegi Cameron Highlands lg... hehe..

meo said...

wah, byknye... taniah bro!

i am S!L4H.. said...

wahhh macamane leh dpt duit nuff byk cmtu......bole kongsi2?heee
kne wt ape erh?

CIK IMAKASIHDANI said...

ohoii byk nye..mata duitan jap hahaha...owg phg upenye XD

anamizu said...

wahhhh byknye cik gu dapat ^^

recent post : |kaligrafi islam|

mira_nas said...

masyuk tu~~ alhamdulillah.. rezeki2

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini