Jom-jom kita Main Klik..I Nang U..U Nang Me ok

Mari kita Tolong-Menolong dengan Klik Nuff

Tuesday, November 24, 2009

Income Dapat Lagi..

Alhamdulillah sekarang cikgu berpuas hati dengan Income yang cikgu dapat setelah menyertai NUFFNANG ni baru selama 3 minggu..

Tidak lupa juga kepada mereka yang tak putus dengan Clik-clik yang jujur dan ikhlas..Itulah yang kita mahukan dan sama-sama lah kita clik- mengklik.Yang penting kita jujur..

Cikgu terkejut jugak bila tengok income semakin bertambah..Fuhh.dalam hati rasa sukahati sangat.Tapi ni baru permula jer kan..Kena rajin clik2 dan ikhlas..Baru lah kita dapat hasil daripada usaha kita yang jujur..

Jom tengok hasil cikgu..Tapi mesti ada lagi yang lagi hebat dari cikgu..





Jom clik BLOG cikgu eg..
j-QAF SK SULAIMAN

3 comments:

The Pink Berry said...

tak paham la..maybe saya punya takde traffic..still zero! :(

Eyriqazz said...

Congratz cikgu.Lumayan tu.

http://eyriqazz.blogspot.com

Yummy said...

thanks for the visit.. clicked ur exabyte.. $Mile back